اتخاذ تمهیدات ترافیکی برای نوروز 1403 در شورای ترافیک منطقه آزاد ارس؛

اختصاص خروجی اضطراری در مسیر جاده کلیسا / پارکینگ مجتمع های تجاری پرتردد ساماندهی می شود

اختصاص خروجی اضطراری در مسیر جاده کلیسا / پارکینگ مجتمع های تجاری پرتردد ساماندهی می شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، خلیل اله صدر نورمحمدی، معاون عمرانی و زیربنایی در گفت‌وگو با رسانه سازمان از اتخاذ تمهیدات ترافیکی برای نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک منطقه آزاد ارس‌، از تاریخ ۲۴ اسفند الی ۲۴ فروردین سال آتی، انحراف ترافیکی از مسیر فازهای صنعتی برای ماشین آلات و خودروهای سنگین در نظر گرفته خواهد شد.

نورمحمدی ادامه داد: تردد به سمت کلیسای سنت استپانوس از ساعت ۱۹ با هماهنگی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان و مرزبانی شهرستان جلفا لغو خواهد شد.

وی ادامه داد: ساماندهی پارکینگ مجتمع تجاری آراز جهت تمهیدات ترافیکی مسافرین در محدوده بازار آراز و مجتمع سیتی سنتر از دیگر مصوبات این شورا برای نوروز ۱۴۰۳ است.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس یادآور شد: در نظر گرفتن خروجی اضطراری برای پارک کوهستان و مجتمع ستارخان در روزهای پیک مسافری از مسیر سایت توریسم و اقدام عامل در جهت ساماندهی نیروهای پلیس اعم از راهور و راه جهت خدمات رسانی بهتر به مسافران و ساکنین منطقه آزاد ارس برای نوروز ۱۴۰۳ از دیگر تصمیمات اتخاذ شده شورای ترافیک منطقه آزاد ارس است.

لینک کوتاه :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار

اطلاعات تماس

تلفن : 3135 041

فکس : 42024949 041

پست الکترونیک : Info@arasfz.ir

آدرس : آذربایجان شرقی - جلفا- سایت اداری منطقه آزاد ارس

نمادها
انتخاب رنگ:
عرض اسکین:
پترن زمینه:
ستون های مگا منو:
گزینه جستجو: خروج