چهارشنبه, 14 آذر 1403

جستجو
هویت برند ارس، پویایی، شادابی و توسعه است

هویت برند ارس، پویایی، شادابی و توسعه است

معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هویت برند ارس را پویایی، شادابی و توسعه عنوان کرد. 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محمدرضا رستمی گفت: برند ارس باید این منطقه را به عنوان مقصدی برای کار و زندگی، تحصیل و حضور نخبگان، گردشگری، تجارت و سرمایه گذاری به عموم مردم معرفی کند.
وی افزود: تهیه برنامه پایان کار برندینگ نیست، بلکه نوعی راهنما برای رسیدن به نتایج مورد نظر است.
رستمی با بیان اینکه برندینگ ارس نیازمند کار همگانی در سطوح مختلف جامعه است، خاطرنشان کرد: برای رشد برند ارس باید دست به دست هم داده و شکل گیری برند با تلاش همگانی امکانپذیر می شود.
وی با اشاره به اینکه مناطق آزاد تولید کننده و صادرکننده محصول هستند، گفت: برندینگ ارس با برندهای کالاهای تولید شده باید هماهنگ باشد تا این دو تکمیل کننده هم شوند.

رستمی در پایان گفت: منطقه آزاد ارس در دوره مدیریت کنونی بهترین عملکرد را از نظر شاخصه های اقتصاد مقاومتی داشته است و اقدامات صورت گرفته در این حوزه شایسته تقدیر است.
نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس با حضور محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هانی صباغان، مدیر آموزش، سلامت و ورزش و دبیر قطب غذا و داروی مناطق آزاد کشور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس در سالن اجلاس سازمان برگزار شد.

برچسب:
ارس, مناطق آزاد, برندینگ, دبیرخانه مناطق آزاد
http://arasfz.ir/news/id/8703
:لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

پوستر و اینفوگرافی

یادداشت و گزارش ها

مشاهده همه
24 تیر 1403
در بازدیدمدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس عنوان شد؛

مراحل پایانی آماده‌سازی سایت ۴۰ هکتاری ارس برای سرمایه‌گذاران

10 تیر 1403
معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان خبر داد؛

صدور پایانکار برای 6 مجتمع تجاری دیگر در منطقه آزاد ارس

05 آذر 1402
در بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد از پروژه های عمرانی ارس مطرح شد؛

اجرای پروژه احداث باند دوم جلفا مرند با بالاترین سرعت ممکن