برند ارس ظرفیت بین المللی شدن را دارد
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس، گفت: منطقه آزاد ارس ظرفیت های بالایی برای برندینگ در حوزه بین الملل دارد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن نریمان گفت: طرح برندینگ ارس بر اساس برنامه راهبردی توسعه برند منطقه آزاد ارس از مهرماه سال ۹۷ در بخش تحقیقاتی آغاز شده است و هم اینک در حال ورود به مرحله عملیاتی هستیم.
وی تصریح کرد: اشاره به نام ارس باید منتهی به ایجاد ذهنیت های مناسب در ذهن مخاطبان شود و تلاش برای برندینگ ارس با این هدف دنبال می شود.
نریمان خاطرنشان کرد: تولیدات منطقه آزاد ارس نیز باید بر اساس این طرح برندینگ به بازارهای جهانی عرضه شود تا شاهد استقبال بیشتر از محصولات تولیدی این منطقه باشیم.
وی تاکید کرد: منطقه آزاد ارس با عضویت در سازمان جهانی گردشگری و شبکه جهانی جوامع ایمن در کنار تلاش برای عضویت در شبکه جهانی شهرهای سالم و ثبت ژئوپارک ارس در یونسکو، ظرفیت بالایی برای بین المللی شدن دارد.
نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس با حضور محمدرضا رستمی معاون، فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هانی صباغان، مدیر آموزش، سلامت و ورزش و دبیر قطب غذا و داروی مناطق آزاد کشور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس در سالن اجلاس سازمان برگزار شد.