چهارشنبه, 14 آذر 1403

جستجو
برند ارس ظرفیت بین المللی شدن را دارد

برند ارس ظرفیت بین المللی شدن را دارد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس، گفت: منطقه آزاد ارس ظرفیت های بالایی برای برندینگ در حوزه بین الملل دارد. 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن نریمان گفت: طرح برندینگ ارس بر اساس برنامه راهبردی توسعه برند منطقه آزاد ارس از مهرماه سال ۹۷ در بخش تحقیقاتی آغاز شده است و هم اینک در حال ورود به مرحله عملیاتی هستیم.

وی تصریح کرد: اشاره به نام ارس باید منتهی به ایجاد ذهنیت های مناسب در ذهن مخاطبان شود و تلاش برای برندینگ ارس با این هدف دنبال می شود.
نریمان خاطرنشان کرد: تولیدات منطقه آزاد ارس نیز باید بر اساس این طرح برندینگ به بازارهای جهانی عرضه شود تا شاهد استقبال بیشتر از محصولات تولیدی این منطقه باشیم.
وی تاکید کرد: منطقه آزاد ارس با عضویت در سازمان جهانی گردشگری و شبکه جهانی جوامع ایمن در کنار تلاش برای عضویت در شبکه جهانی شهرهای سالم و ثبت ژئوپارک ارس در یونسکو، ظرفیت بالایی برای بین المللی شدن دارد.
نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس با حضور محمدرضا رستمی معاون، فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هانی صباغان، مدیر آموزش، سلامت و ورزش و دبیر قطب غذا و داروی مناطق آزاد کشور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس در سالن اجلاس سازمان برگزار شد.

برچسب:
ارس, برند ارس, برندینگ
http://arasfz.ir/news/id/8702
:لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

پوستر و اینفوگرافی

یادداشت و گزارش ها

مشاهده همه
24 تیر 1403
در بازدیدمدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس عنوان شد؛

مراحل پایانی آماده‌سازی سایت ۴۰ هکتاری ارس برای سرمایه‌گذاران

10 تیر 1403
معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان خبر داد؛

صدور پایانکار برای 6 مجتمع تجاری دیگر در منطقه آزاد ارس

05 آذر 1402
در بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد از پروژه های عمرانی ارس مطرح شد؛

اجرای پروژه احداث باند دوم جلفا مرند با بالاترین سرعت ممکن