نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس برگزار شد
نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس در محل سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در این نشست تخصصی که به منظور بررسی مدل ها و مسائل برندینگ ارس برگزار شد، موارد مربوط به الزامات برندینگ ارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بر اساس بررسی های صورت گرفته توسط مشاوران برندینگ، مفاهیم طبیعت گردی، تجارت، سرمایه گذاری، خرید و شادابی در این حوزه مورد توجه قرار گرفته اند.
همچنین مرزی بودن ارس، طبیعت منحصر بفرد و پتانسیل های تاریخی باعث خاص شدن ارس در حوزه برندینگ عنوان شد.
به گفته مشاوران برندینگ منطقه آزاد ارس، مدل های مختلف برای توسعه برند ارس مورد بررسی قرار گرفته است و در مرحله تحقیق از نظرات مدیران سازمان منطقه آزاد ، نماینده های مجلس، مردم منطقه و گردشگران استفاده شده است.
نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس با حضور محمدرضا رستمی معاون، فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هانی صباغان، مدیر آموزش، سلامت و ورزش و دبیر قطب غذا و داروی مناطق آزاد کشور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس در سالن اجلاس سازمان برگزار شد.