پنجشنبه, 06 دی 1403

جستجو
فاصله بین مردم و سازمان را کم کنید

فاصله بین مردم و سازمان را کم کنید

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در جلسه با کارکنان روابط عمومی ارس گفت: نباید هیچ فاصله ای برای ارتباط بین مردم و مدیرعامل و مدیران ارس وجود داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن نریمان در جمع کارکنان روابط عمومی ارس با تاکید بر لزوم شنیدن و حل مشکلات مردم، تسهیل ارتباط مدیران و اقشار جامعه را عامل مهمی در پیشبرد اهداف و تعالی بیش از پیش سازمان برشمرد.

وی افزود: مردم بهترین تحلیلگران مسائل جامعه هستند، زیرا اثرات هر نوع تصمیم از سوی مسئولین را به خوبی درک و حس می کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس بر عملکرد حرفه ای روابط عمومی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی با توجه به رسالتی که دارد باید خیلی قدرتمند و حرفه ای عمل کند.

نریمان انعکاس واقعیت ها و نقد درست را اساس کار اطلاع رسانی دانست و گفت: باید آینه تمام نمای واقعیت ها باشیم.

وی افزایش میزان و محل های درآمد سازمان منطقه آزاد ارس را لازم و ضروری عنوان کرد و گفت: هدف اعتلای ارس است و در این راه باید اقشار مختلف جامعه همراه باشند.

 

برچسب:
روابط عمومی
http://arasfz.ir/news/id/8119
:لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

پوستر و اینفوگرافی

یادداشت و گزارش ها

مشاهده همه
24 آذر 1403
" چالش‌ها و فرصت‌های مناطق آزاد با تمرکز بر منطقه آزاد ارس"

نگاهی به سفر اخیر دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منطفه آزاد ارس

24 تیر 1403
در بازدیدمدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس عنوان شد؛

مراحل پایانی آماده‌سازی سایت ۴۰ هکتاری ارس برای سرمایه‌گذاران

10 تیر 1403
معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان خبر داد؛

صدور پایانکار برای 6 مجتمع تجاری دیگر در منطقه آزاد ارس