رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و پاسخگويي به شكايات ستاد اجرایی خدمات سفر ارس:
رسیدگی فوری به شکایات گردشگران نوروزی ارس
کمیته ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شكايات ستاد اجرایی خدمات سفر ارس از 27 اسفند آغاز به کار کرده است و تا به امروز بالغ بر 30 شکایت تلفنی و مکتوب به این کمیته واصل شده است
رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و پاسخگويی به شكايات ستاد اجرایی خدمات سفر ارس از رسیدگی فوری به شکایات گردشگران نوروزی ارس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، میرحسین موسوی گفت: کمیته ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شكايات ستاد اجرایی خدمات سفر ارس از 27 اسفند آغاز به کار کرده است و تا به امروز بالغ بر 30 شکایت تلفنی و مکتوب به این کمیته واصل شده است.
وی افزود: بیشتر از 90 درصد شکایات گردشگران به صورت فوری بررسی شده و نتیجه به شاکی گزارش شده است. برخی از موارد نیز که نیاز به بررسی بیشتر داشته است به دستگاه های مربوطه ارجاع شده و در دست اقدام قرار دارد.
موسوی تصریح کرد: صیانت از حقوق شهروندان و گردشگران، اجرای هرچه با شکوه تر برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر در ایام تعطیلات نوروزی و ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران و گردشگران از اهداف فعالیت این ستاد است.
وی تصریح کرد: کمیته ارزیابی عملکرد و پاسخگويی به شكايات ستاد اجرایی خدمات سفر ارس با تنظیم برنامه های نظارتی خود در سه مرحله، قبل از آغاز رسمی برنامه های ستاد، حین اجرای برنامه های ستاد و بعد از اجرا یا اتمام برنامه های ستاد، فعالیت می کند.
رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و پاسخگويي به شكايات ستاد اجرایی خدمات سفر ارس در پایان عنوان کرد: گردشگران نوروزی منطقه آزاد ارس می توانند از طریق پل ارتباطی این کمیته، هر گونه شکایت خود را به صورت 24 ساعته با شماره تلفن 04131351551 در میان بگذارند.