شکایتی از اصناف ارس واصل نشده است
رئیس کمیته نظارت و کنترل بازار ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس با اشاره به رضایتمندی حداکثری گردشگران نوروزی از خدمات تجاری اصناف و بازاریان این منطقه آزاد در ایام تعطیلات عید اعلام کرد: تا کنون شکایتی از اصناف ارس واصل نشده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد ارس، رضا عباسی گفت: در مدت مشابه پارسال، ده ها مورد شکایت با موضوع تخلف اصناف جلفا و دیگر محدوده های منطقه آزاد ارس اعلام می شد اما امسال به لطف همکاری شایسته اصناف و البته نظارت های دقیق و مستمر کمیته کنترل بازار ستاد نوروزی ارس مشکلی در این زمینه ایجاد نشده است.
وی افزود: اکیپ های نظارت بر بازار به صورت مرتب بازدیدها و کنترل های میدانی دارند ولی تاکنون مشکلی از حیث تخلف صنفی مانند گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و یا بی توجهی به ارائه خدمات منساب و ارائه گارانتی کالاهای مختلف روئت نشده است.
مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ارس افزود: گردشگران نوروزی و ارسوندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی و تضییع حقوق می توانند مراتب را در تماس با شماره تلفن 31352333 –041 و 31352323 – 041 اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
عباسی نظارت بر چگونگی عرضه اقلام و کالاهای اساسی مانند نان و آب آشامیدنی را هم جزو وظایف کمیته نظارت و کنترل بازار خواند و افزود: تدابیر لازم برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مهمانان نوروزی در زمینه کالاهای اساسی انجام شده و تا الان هم هیچ مشکلی در این خصوص وجود نداشته است.
وی اضافه کرد: در حوزه اقلام اساسی، کالاهای جایگزین نیز پیش بینی شده است تا در صورت بروز مشکل احتمالی به سرعت وارد عمل شویم.
رئیس کمیته نظارت و کنترل بازار ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس گفت: در حوزه مواد غذایی نیز به قدری تنوع و تکثر در نوع و مراکز عرضه این مواد وجود دارد که فضای رقابت سالمی شکل گرفته و رضایتمندی گردشگران از این بابت هم حاصل شده است.