کسب رضایتمندی گردشگران نوروزی ارس با ارتقای خدمات
قائم مقام ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس اعلام کرد: در جریان برنامه ریزی برای پذیرایی شایسته از گردشگران نوروزی، کسب رضایتمندی مسافران با ارتقاء و کیفی کردن خدمات مورد توجه بوده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، یوسف داداش زاده به خبرنگاران گفت: هر سال خدمت رسانی به گردشگران نوروزی ارس بهبود یافته است اما در نوروز 95 با تمرکز بیشتر نسبت به ارائه «خدمات کیفی»، زمینه رضایتمندی حداکثری مهمانان این منطقه آزاد و رفاه بیش از گذشته آنان جلب خواهد شد.
وی گفت: علاوه بر افزایش زیرساخت های صنعت گردشگری در ارس، برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری و تفریحی به مناسبت تعطیلات نوروز تدارک دیده شده است که لحظات خاطره انگیز و فراموش نشدنی را در اذهان گردشگران ثبت خواهد کرد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس همچنین اعلام کرد: مطابق تفاهم صورت گرفته با اداره کل راه آهن آذربایجان، قطار مسافربری تبریز– جلفا در تعطیلات نوروز امسال همه روزه از ساعت 7:30 صبح در مسیر تبربز به جلفا و در ساعت 18 عصر در مسیر جلفا به تبریز حرکت خواهد کرد که متناسب با زمان فعالیت بازارها و مجتمع های تجاری جلفا طراحی شده است.
داداش زاده با بیان اینکه حوزه تجارت یکی از جذابیت های منطقه آزاد ارس برای گردشگران است، گفت: در طراحی برنامه های مختلف برای اجرا در ایام تعطیلات نوروز نظیر زمان سیر قطار و برنامه های فرهنگی و هنری، پتانسیل های این منطقه آزاد به شکل پازل در کنار هم دیده شده تا با هم افزایی اصولی، هم خدمات رسانی مناسبی به گردشگران صورت گیرد و هم رضایتمندی بیش از گذشته آنان جلب شود.
این عضو شورای سیاستگذاری ستاد تسهیلات سفر ارس افزود: از هم اکنون مایحتاج مورد نیاز مسافران نوروزی مانند آب، نان و دیگر خدمات ضروری سفر تدارک دیده شده و بر پایه دستور مدیرعامل منطقه آزاد، برای ارائه خدمت به 7 میلیون نفر مسافر در ایام تعطیلات نوروز 95 ظرفیت سازی شده است.
برنامه های نوروزی ارس از بیست و پنجم اسفند با اجرای مانور امداد و نجات توسط امدادگران ستاد بحران و ایمنی این منطقه آزاد شروع می شود و تا پانزدهم فروردین سال آینده ادامه دارد.