آشنایی هتلداران ارس با خدمات الکترونیک در مراکز اقامتی/ تاکید بر ارتقاء خدمات الکترونیک در مراکز اقامتی منطقه آزاد ارس
مدیر گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با خدمات الکترونیک ویژه هتل ها و مراکز اقامتی در منطقه آزاد ارس خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس، مهدی عباسی با اعلام این خبر افزود: در راستای ارتقاء سطح خدمات و جلب رضایت گردشگران در مراکز اقامتی این منطقه، مباحث آشنایی با خدمات الکترونیک در هتل ها و مراکز اقامتی آموزش و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی پیگیری و رفع مشکلات صاحبان هتل ها و توجه به فرهنگ سازی و برنامه ریزی جهت استقرار خدمات الکترونیکی را از اولویت های حوزه گردشگری اعلام کرد و گفت: ارتقاء خدمات الکترونیک در مراکز اقاماتی موجب تسهیل فرایند ارایه خدمات و جلب رضایت گردشگران می شود.
وی ضمن تاکید بر توسعه خدمات الکترونیک و آنلاین، با اشاره به گستره کاربرد ابزارهای نوین در بخش هتلداری اظهار داشت: توجه به سیستم مدیریت دارایی در کنار رزرواسیون، پذیرش، خانه داری، مراسمات، بازاریابی و فروش ویژه به گردشگران داخلی و خارجی از الزمات فعالیت در مناطق آزاد است.
مدیر گردشگری و میراث فرهنگی منطقه آزاد ارس با تاکید بر هماهنگی آژانس های گردشگری و مراکز اقامتی، استفاده از اتوماسیون و استانداردسازی، نرم افزارهای مدیریت هتل، ابزارهای سفارش گیری و اسکنرهای هویتی را موجب رونق و بهبود کسب و کار مراکز اقامتی عنوان کرد و خواستار همکاری مدیران مراکز اقامتی جهت نهادینه سازی ابزارهای نوین ارایه خدمات شد.