سمینار آموزشی مشتری مداری، شیوه های فروش حرفه ای در منطقه آزاد ارس برگزار شد
سمینار آموزشی "مشتری مداری و شیوه های فروش حرفه ای" با حضور جامعه بازاریان و اصناف و جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاهی در منطقه آزاد ارس برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در این دوره آموزشی که با سخنرانی اختصاصی ژان بقوسیان از مدرسان برجسته بازاریابی و تبلیغات و به دعوت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد، جامعه مخاطب بصورت علمی و کارگاهی با مباحث مربوط به مشتری مداری، شیوه های افزایش فروش، زبان بدن و ارتباطات غیرکلامی و اصول و فنون مذاکرات تجاری آشنا شدند.
ژان بقوسیان سخنران این سمینار یکروزه، سرفصل هایی همچون روش انتخاب پیام، رسانه و مخاطب مناسب برای افزایش فروش،طراحی فرایند بازاریابی چندمرحلهای، 25 روش ساده برای افزایش فروش، ایجاد تجربه لذتبخش برای مشتری، روشهای ایجاد علاقهمندان، تبدیل علاقهمندان به مشتری، جایگاه سازی کسبوکار،ساخت مزیت رقابتی و روشهای نوین افزایش قیمت و سود بدون ایجاد مخالفت از طرف مشتری و ایدههای جدید بازاریابی را ارائه نمود.
این مدرس تبلیغات و بازاریابی همچنین در این سمینار مطالبی را در خصوص زبان بدن، پوشش و خودآرایی، انتخاب گفتار صحیح و طرز بیان شایسته، تکنیکهای روانشناسی، شناخت زمان، مکان،شناخت 6 نوع مشتری احتمالی، دلایل از دست دادن مشتری، رازهای فروشندگی و تاثیر خوش رفتاری را در ارتقای فروش آموزش داد.
همچینین بازاریابی و فروش تلفنی و اهمیت ارتباطات کلامی و غیرکلامی از جمله مباحث مطرح شده در این سمینار یک روزه بود.
خاطرنشان میشود ژان بقوسیان مدرس تبلیغات و بازاریابی و کارآفرینی در کشور است که از وی مقالات و کتب بسیاری در این زمینه منتشر شده و نیز مشاور، مدرس و نویسنده در زمینه بازاریابی و مدیریت است.
لازم به ذکر است به شرکت کنندگان در این سمینار گواهی آموزشی اعطاء گردید.