مناقصه خدمات عمومی و پذیرائی ساختمانهای اداری و مجتمع های مسکونی
سازمان منطقه آزاد ارس در نظر دارد خدمات عمومی و پذیرائی به صورت حجمی شامل رفت و روب، تنظیف، رسیدگی به سرویسهای بهداشتی، جمع آوری زباله و تی کشی و گردگیری وسائل و پذیرائی ساختمانهای اداری و مجتمع های مسکونی با برآورد اوليه 5,673,298,370 ريال (پنج میلیارد و ششصد و هفتاد و سه ميليون و دویست و نود و هشت هزار و سیصد و هفتاد ريال)را از طريق مناقصه عمومي واگذار نمايد.
سازمان منطقه آزاد ارس در نظر دارد خدمات عمومی و پذیرائی به صورت حجمی شامل رفت و روب، تنظیف، رسیدگی به سرویسهای بهداشتی، جمع آوری زباله و تی کشی و گردگیری وسائل و پذیرائی ساختمانهای اداری و مجتمع های مسکونی با برآورد اوليه 5,673,298,370 ريال (پنج میلیارد و ششصد و هفتاد و سه ميليون و دویست و نود و هشت هزار و سیصد و هفتاد ريال)را از طريق مناقصه عمومي واگذار نمايد. بدينوسيله از پيمانكاران داراي گواهي صلاحيت از اداره كار (خدمات عمومی و پذیرائی) و سابقه اجراي عمليات مشابه با توان مالي مناسب دعوت بعمل مي آيد جهت دریافت اسناد مناقصه حداكثر تا یک هفته پس از انتشار آگهي نوبت دوم به سازمان منطقه آزاد تجاري ـ صنعتي ارس واقع در آذربايجان شرقي ـ جلفا ـ میدان عباس میرزا -ساختمان اداری ـ طبقه 3 – امورمناقصات و قراردادها- تلفن: 4-04923025701 مراجعه و پس از دريافت اسناد مناقصه حداكثر به مدت 17 روز از تاريخ درج آگهي نوبت دوم، مدارك و مبلغ پيشنهادي را به دبيرخانه سازمان تحويل نمايند.
مدارک مورد نیاز جهت خرید اسناد مناقصه
|
1- کارت شناسائی معتبر 2- معرفی نامه از شرکت 3 - تصوير گواهي صلاحيت معتبر از اداره كار (خدمات عمومی و پذیرائی)
|
مهلت خرید اسناد
|
یک هفته پس از انتشار آگهی نوبت دوم
|
مهلت تحویل اسناد
|
17 روز پس از انتشار آگهی نوبت دوم
|
مبلغ ضمانتنامه شرکت در مناقصه
|
23,220,000 ریال
|
مبلغ هزینه خرید اسناد
|
200,000 ریال
|
شماره حساب جهت واریز فیش از بابت خرید اسناد
|
1. بانک ملی 0216744280009 بنام سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس
2. بانک تجارت 548672422 بنام سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس
|
هزينه چاپ آگهي به عهده برنده مناقصه می باشد.
تاریخ انقضا : 2 آذر ماه 1392
روزنامه های درج آگهی: 21 و 25 آبان ماه 1392 - روزنامه های عصر آزادی و فجر آذربایجان