حمایت از هنرجویان مستعد منطقه برای تقویت گروه های تئاتر ارس؛

رقابت 79 هنرجو در اولین جشنواره تئاتر نوجوانان منطقه آزاد ارس

رقابت 79 هنرجو در اولین جشنواره تئاتر نوجوانان منطقه آزاد ارس

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در اولین جشنواره تئاتر نوجوانان ارس، ۷۹ نفر از نوجوانان مستعد شهرستان در قالب ۱۷ تیم با هم به رقابت پرداختند و تیم‌های شرکت‌کننده در طول سه ماه تمرین با تسهیلگران معرفی شده توسط دبیرخانه، به تمرین پرداخته و در روز داوری با اجرای زنده مورد ارزیابی قرار گرفتند.

این جشنواره از سری جشنواره‌های قرارهای نوجوانانه ارس، به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان جلفا و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی و با داوری بهروز اسماعیلی، محمد یوسفی‌زاده و مهدی حیدری برگزار شد.

در بخش آقایان اجرای خیابانی امیرمهدی ابدالی برگزیده این بخش و مبین حسن خانلو شایسته تقدیر و در بخش خواهران آینور، آذین اسماعیل‌پور و ستایش روحی مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش نمایشنامه‌خوانی، نازنین زهرا کراری به عنوان اکت خوان برتر، در بخش نقش خوان آیلین راعی شجاعی، سما خلفی و نسیم شناوری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب و آتنا نصیری به عنوان نمایشنامه‌نویس برگزیده انتخاب شد.

در بخش اجرای صحنه‌ای فاطمه پاکدل مقام اول، پرنیان پورقاسم مقام دوم و حنانه میری مقام سوم را ازآن خود کرده و از آتنا نصیری، معصومه فضلعلی و فاطمه رحیمی تقدیر بعمل آمد و آیلین راعی شجاعی نیز بعنوان نمایشنامه‌نویس برگزیده انتخاب شد.

لینک کوتاه :

آرشیو اخبار

اطلاعات تماس

تلفن : 3135 041

فکس : 42024949 041

پست الکترونیک : Info@arasfz.ir

آدرس : آذربایجان شرقی - جلفا- سایت اداری منطقه آزاد ارس

نمادها
انتخاب رنگ:
عرض اسکین:
پترن زمینه:
ستون های مگا منو:
گزینه جستجو: خروج