در دیدار مدیرعامل سازمان و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی مطرح شد؛

ظریفت ژئوپارک جهانی ارس باید در راستای توسعه توریسم ورزشی به کار گرفته شود

ظریفت ژئوپارک جهانی ارس باید در راستای توسعه توریسم ورزشی به کار گرفته شود

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، دکتر مجید کیانی ظهر سه‌شنبه در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در طول ماه‌های گذشته رویدادهای ملی و بین‌المللی شاخصی در حوزه ورزشی به میزبانی ارس برگزار شده و این روند باید استمرار یابد.

وی با بیان اینکه سطح تعاملات و همکاری سازمان با اداره‌کل ورزش و جوانان استان در عالی‌ترین سطح خود قرار دارد، خاطرنشان کرد: این تعاملات فرصتی مغتنم برای معرفی پتانسیل‌های ارس جهت جذب سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های ورزشی و توریسم ورزشی پیش روی ما قرار می‌دهد و ما از ترویج ورزش همگانی و قهرمانی و اجرای پروژه‌های مشترک ورزشی در منطقه آزاد ارس استقبال می‌کنیم.

 وی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به تبع رشد اقتصادی و بهره‌مندی از آوازه ژئوپارک جهانی ارس را فرصتی منحصر به‌فرد برای توسعه توریسم دانست و تاکید کرد: ظرفیت جهانی و بی‌نظیر ژئوپارک می‌بایست در دستور کار توسعه توریسم ورزشی باشد.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان به جهت ایجاد بسترهای تعاملات ارزنده فی‌مابین، از مدیرعامل سازمان تقدیر و برای همکاری در بخش جذب سرمایه‌گذار ورزشی و استمرار اجرای رویدادهای بزرگ در منطقه اعلام آمادگی کرد.

 

برچسب ها : ارس، جلفا، ورزش،
لینک کوتاه :

آرشیو اخبار

اطلاعات تماس

تلفن : 3135 041

فکس : 42024949 041

پست الکترونیک : Info@arasfz.ir

آدرس : آذربایجان شرقی - جلفا- سایت اداری منطقه آزاد ارس

نمادها
انتخاب رنگ:
عرض اسکین:
پترن زمینه:
ستون های مگا منو:
گزینه جستجو: خروج