با ابراز رضایت شرکت کنندگان از کیفیت برگزاری دوره همراه شد؛

پایان طرح صبا ۴ با آموزش ۲۲۰ شرکت کننده در ۱۲ کارگاه آموزشی

پایان طرح صبا ۴ با آموزش ۲۲۰ شرکت کننده در ۱۲ کارگاه آموزشی

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، اختتامیه برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان شهرستان جلفا با عنوان طرح صبا 4 با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس و مدیر فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پردیس بین‌المللی دانشگاه تهران ارس برگزار شد.

ارائه نمایش کارگاه‌های آموزشی در قالب پروژه‌های پایان دوره و تجلیل از اساتید و نفرات برتر کارگاه‌های آموزشی از برنامه‌های اجرا شده در این آیین بود.

بنابر اعلام معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان در این دوره از ظرفیت اساتید بومی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی استفاده شد و خوشبختانه نتایج مطلوبی کسب گردید و رضایت شرکت‌کنندگان از کیفیت دوره‌ها را درپی داشت.

در پایان این مراسم، نوجوانان شهرستان جلفا با قرائت بیانیه حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

گفتنی است برگزاری ۱۲ کارگاه آموزشی شامل اینشات و نرم افزارهای تدوین موبایلی، تدوین فیلم و پریمیر، خبرنگاری، تئاتر، خوشنویسی با خودکار، رباتیک، گرافیک، تدوین صدا، فن بیان، مجری‌گری، سفالگری، طراحی و نقاشی، بادکنک آرائی و فینگر فود از برنامه‌های اجرا شده در قالب طرح صبا ۴ در تابستان ۱۴۰۲ بود که با آموزش ۲۲۰ شرکت‌کننده پایان یافت.

لینک کوتاه :

آرشیو اخبار

اطلاعات تماس

تلفن : 3135 041

فکس : 42024949 041

پست الکترونیک : Info@arasfz.ir

آدرس : آذربایجان شرقی - جلفا- سایت اداری منطقه آزاد ارس

نمادها
انتخاب رنگ:
عرض اسکین:
پترن زمینه:
ستون های مگا منو:
گزینه جستجو: خروج