ﺳﻪشنبه, 01 آبان 1403

جستجو
دیدار شیرمحمدی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد ارس با نوروزی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی

دیدار شیرمحمدی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد ارس با نوروزی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی


 سعید شیرمحمدی در این دیدار با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در منطقه آزاد ارس در طول سال گفت: دومین جشنواره ملی عکس ارس، هفتمین جشنواره سراسری نمایش های خیابانی محیطی و فضای باز و سومین دوره مسابقه استعداد برتر (اولدوزلار) ویژه شمالغرب کشور برگزار خواهد شد.

 مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: این جشنواره ها در سال های قبل بصورت کشوری و منطقه ای برگزار و این منطقه میزبان هنرمندان متعدد از سراسر کشور در قالب گروه های تئاتر ، موسیقی و ... به ایفای هنر پرداخته اند.

 وی در ادامه با بیان اینکه سومین دوره مسابقه استعداد برتر ارس (اولدوزلار) ویژه شمالغرب کشور بوده و با حضور هنرمندان از استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، زنجان برگزار خواهد شد.

 شیرمحمدی در ادامه با اشاره به قرارگیری منطقه آزاد ارس در موقعیت منحصر بفرد جغرافیایی و همسایگی با کشور های جمهوری آذربایجان و ارمنستان خواستار برپایی نمایشگاه دائمی با حضور کشور های همسایه و استان های همجوار ، رفع مشکلات فی مابین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با منطقه آزاد ارس و حضور فعال استان آذربایجان غربی در ویژه برنامه های پیش رو منطقه آزاد ارس شد.

 در این دیدار نوروزی ، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی ضمن استقبال از برنامه های پیشنهادی منطقه آزاد ارس گفت: تمامی اقدامات که بصورت گروهی و با همکاری ادارات متعدد برگزار میگردد بهتر و موفق تر از برنامه های اجرایی انفرادی می باشد.

 مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی در ادامه خواستار تشکیل دبیرخانه مشترک بین منطقه آزاد ارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی و افزایش همکاری ها در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری مشترک شد.

برچسب:
ارس، جلفا، نوردوز، خداآفرین،اورآسیا،مناطق آزاد
http://new.arasfz.ir/news/id/10831
:لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

پوستر و اینفوگرافی

یادداشت و گزارش ها

مشاهده همه
24 تیر 1403
در بازدیدمدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس عنوان شد؛

مراحل پایانی آماده‌سازی سایت ۴۰ هکتاری ارس برای سرمایه‌گذاران

10 تیر 1403
معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان خبر داد؛

صدور پایانکار برای 6 مجتمع تجاری دیگر در منطقه آزاد ارس

05 آذر 1402
در بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد از پروژه های عمرانی ارس مطرح شد؛

اجرای پروژه احداث باند دوم جلفا مرند با بالاترین سرعت ممکن