شنبه, 05 آبان 1403

جستجو
مسئول راه‌اندازی ستاد مقابله با مفاسد اداری و اقتصادی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد
در پی ابلاغ اصول 12 گانه مقابله با فساد اداری توسط رییس جمهور؛

مسئول راه‌اندازی ستاد مقابله با مفاسد اداری و اقتصادی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد

در پی ابلاغ آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری در خصوص اصول دوازده‌گانه حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی در دولت سیزدهم، با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمدرضا عباسی به عنوان «مسئول راه‌اندازی ستاد مقابله با مفاسد اداری و اقتصادی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور» منصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «حمیدرضا مومنی» در این حکم آورده است؛

جناب آقای محمدرضا عباسی  

نظر به تجربه، شایستگی، سوابق ارزنده و اقدامات موثر انجام شده تاکنون در راستای شفاف‌سازی سازمانی، جنابعالی با حفظ سمت به موجب این حکم به عنوان «مسئول راه‌اندازی ستاد مقابله با مفاسد اداری و اقتصادی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور» منصوب می‌شوید. 

انتظار می‌رود با اتکال به خدواند متعال و با بهره‌گیری از توانمندی، دانش روزآمد و با برنامه‌ریزی منسجم و پیگیری مستمر در راستای تحقق منویات رئیس جمهور محترم در اصول دوازده گانه ابلاغی در راستای مقابله با فساد اداری و اقتصادی گام بردارید.

پیشنهاد چارت مصوب ستاد، تشکیل کمیته‌های متناظر در تمامی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور زیرنظر این ستاد و حرکت سازمان‌های مناطق آزاد به سمت شفافیت حداکثری از طریق پیاده‌سازی دولت الکترونیک، استقرار امضای دیجیتال در کلیه فرآیندهای اداری و مالی، اجرای کامل ساختار پنجره واحد، شناسایی و حذف امضاهای طلایی در فرآیندهای سازمانی، بخشی از وظایف جنابعالی می‌باشد. 

امید است با استعانت از پروردگار متعال در انجام وظایف محوله، پیشبرد اهداف عالیه دولت سیزدهم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.
 

برچسب:
ارس، جلفا، خداآفرین،
http://new.arasfz.ir/news/id/10612
:لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

پوستر و اینفوگرافی

یادداشت و گزارش ها

مشاهده همه
24 تیر 1403
در بازدیدمدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس عنوان شد؛

مراحل پایانی آماده‌سازی سایت ۴۰ هکتاری ارس برای سرمایه‌گذاران

10 تیر 1403
معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان خبر داد؛

صدور پایانکار برای 6 مجتمع تجاری دیگر در منطقه آزاد ارس

05 آذر 1402
در بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد از پروژه های عمرانی ارس مطرح شد؛

اجرای پروژه احداث باند دوم جلفا مرند با بالاترین سرعت ممکن